vrijdag 1 januari 2021

Weer nieuwe schrijfsels!

We zijn nu precies twee jaar verder; er is zoveel gebeurd in deze tijd, dat het me gewoon niet lukte om ook maar iets voor dit Blog te schrijven.
Inmiddels is de rust een beetje weergekeerd, en is daar ook weer het verlangen om verder te gaan.
Maar wat wilde ik?
Op dezelfde manier verder gaan of iets anders, iets nieuws?
En het idee kwam in mijn gedachten om eens een jaartje iets te schrijven, -en hopelijk ook te dichten, bij een christelijk lied dat mij erg aanspreekt, of veel voor mij betekent.
Uiteraard zal Gods woord daar zijn plaats in hebben, want daar gaat dit Blog uiteindelijk in de eerste plaats om, om tijd met God door te brengen, -Mijn momenten met God; Quality Time!
D.V. zondag, 3 januari verschijnt weer het eerst Blogje.

Of het me lukt om het weer iedere week te doen, dat weet ik niet, alles om mij heen is, zoals waarschijnlijk bij velen, veel onzekerheid, maar ik ga het zeker weer proberen, want ik genoot enorm van het zoeken, nadenken en schrijven.
De eerste zegen was altijd voor mijzelf.

Weet je opnieuw van harte welkom om weer mee te lezen, en mocht je (weer) meelezen, dan is ook nu mijn gebed mijn gebed dat  je er door gezegend mag worden.

Een liefdevolle groet,
en hopelijk 'tot ziens',
Rita

4 opmerkingen:

  1. Ik ga je zeker volgen, heb 'm op mijn blogsite bij de blogs die ik erg kan waarderen gezet, zo zie ik heel makkelijk of er weer een nieuwe is verschenen.
    Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Anne, en fijn dat jullie gaan volgen.
    Hoor graag ook jullie reacties.
    🙏🏻 👐🏻 💞

    BeantwoordenVerwijderen