maandag 20 december 2021

Week 51 - Laat mij vol zijn van U!



    >> Heer, laat mij vol zijn van U! – Jane Loois - Sonja Moal - Willemieke Brussee
          (Oorspronkelijk van Martin Brand)                              

                       
Licht van de wereld,
laat mij vol zijn van U,
zodat Uw licht door mij heen schijnt
en zich om mij heen verspreidt.

Licht van de wereld,
laat mij vol zijn van U,
zodat Uw liefde door mij heen straalt
en de ander verwarmt en verblijdt.

Licht van de wereld,
laat mij vol zijn van U,
zodat Uw waarheid wordt gehoord
en het hart van mensen raakt.

Licht van de wereld,
laat mij vol zijn van U,
zodat Uw genade wordt gezien en aanvaard
en levens worden vrijgemaakt.

Licht van de wereld,
laat mij vol zijn van U,
zodat ook anderen kunnen proeven van
de rijkdom die U hebt te geven.

Licht van de wereld,
laat mij vol zijn van U,
zodat zij vanuit de rijkdom die U heeft gegeven
op hun beurt vol van U kunnen leven.

'De vrucht van de Geest is echter: liefde, blijdschap, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, zelfbeheersing.
Maar wie van Christus zijn, hebben het vlees met zijn hartstochten en begeerten gekruisigd.
Als wij door de Geest leven, laten wij dan ook door de Geest wandelen.'

Galaten 5:22,24,25

Gods rijke zegen voor deze week,
en een liefdevolle groet,
Rita

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nog bedankt,Ilona; had jhet al gelezen, maar lukte niet om via mijn Ipad te reageren.

      Verwijderen
  2. ik lees hier met open mond en vol verbazing
    hoe kan iemand dit voor waar aannemen...
    en dan bij labels: de geur van christus verspreiden...Old Spice of zo???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'Want het woord van het kruis is voor hen die verloren gaan wel dwaasheid, maar voor ons die behouden worden, is het een kracht van God.'
      1 Korinthe 1:18

      Verwijderen